lunes, 28 de diciembre de 2009

Os Reis Magos


Queridos... Reis Magos??


Hai días que me decatei de que Santa Claus xa non está no polo norte, e vós os Reis Magos, xa non vides dende Oriente...


Pero... eu pregúntome! Como chegan todos os agasallos a min? E o que é peor, como é que moitas veces me regalan cousas que non pedín ou que non me gustan? Isto é unha proba de que o que o trouxo manexa moitos agasallos e é evidente que se confundiu, iso ou que é alguén que non me coñece... exemplo, alguén do fin do mundo...


Eu xa non sei a quen dirixirme, o neno que NON levo dentro (xa que non son electricista e non vou dar a luz de ningún tipo) non me di nada, pero o neno que son, dime que me da igual de onde veñan os agasallos, só pido un pouquiño de atención á hora de elixilos, é moi fácil, podedes seguir este método:

- algo grande

- que sexa moi bonito

- e sobre todo caro!


Con todo o meu agarimo, despídome moi atentamente voso, sobre todo en nadal.


PD especial: querido Santa, xa se que andas moi leado, pero de camiño que vés... poderías darlle isto aos Reis Magos?


fdo: EU!




Queridos... Reyes Magos??


Hace días que me he enterado de que Santa Claus ya no está en el polo norte, y vosotros los Reyes Magos, ya no venís desde Oriente...


Pero... yo me pregunto! ¿Cómo llegan todos los regalos a mí? Y lo que es peor, ¿cómo es que muchas veces me regalan cosas que no he pedido o que no me gustan? Esto es una prueba de que el que lo trajo maneja muchos regalos y es evidente que se ha confundido, eso o que es alguien que no me conoce... ejemplo, alguien del fin del mundo...


Yo ya no sé a quién dirigirme, el niño que NO llevo dentro (ya que no soy electricista y no voy a dar a luz de ningún tipo) no me dice nada, pero el niño que soy, me dice que me da igual de donde vengan los regalos, sólo pido un poquito de atención a la hora de elegirlos, es muy fácil, podéis seguir este método:

- algo grande

- que sea muy bonito

- y sobre todo ¡caro!


Con todo mi cariño, me despido muy atentamente vuestro, sobre todo en navidad.


PD especial: querido Santa, ya se que andas muy liado, pero de camino que vienes... podrías darle esto a los Reyes Magos?


fdo: YO!

No hay comentarios:

Publicar un comentario