viernes, 30 de octubre de 2009

O coche do ano


Esta imaxe pode recordar a certa película animada de gran produción americana, pero é algo mais, este coche ten a súa propia historia, a súa vida e sempre fai o que quere e con quen quere, xa que non ten dono.
Encántalle a velocidade, aínda que non o pareza é o mellor corredor de toda a provincia de Lugo, e non é mellor do mundo por que hai outros, e a el non lle gusta presumir. Podelo retar a unha carreira e apostar todo o café do mundo pero como non queira correr non hai maneira de conseguir que corra, de feito anda moito por Lugo pero non o ides ver así, xa que se camufla como un coche normal. E o coche máis cabezón do mundo, de ahí a súa coletilla favorita... e punto! Non quero correr e punto! Cando di iso xa lle podes dicir misa.
Pero aínda así é o mellor coche do mundo, e o de presumido tamén depende con quen, que as rapazas guapas si que lle gustas, e non vexas como presume con elas, ou quen credes que o conduce, un tío que lle pisa para que corra... pois non, sempre vai cunha rapaciña moi guapa, ela vai onde quere mentres el a vai paseando...



Esta imagen puede recordar a cierta película animada de gran producción americana, pero es algo más, este coche tiene su propia historia, su vida y siempre hace el que quiere y con quien quiere, ya que no tiene dueño.

Le encanta la velocidad, aunque no lo parezca es el mejor corredor de toda la provincia de Lugo, y no es el mejor del mundo por que hay otros, y a él no le gusta presumir. Puedes retarlo a una carrera y apostar todo el café del mundo pero como no quiera correr no hay manera de conseguir que corra, de hecho anda mucho por Lugo pero no lo vais a ver así, ya que se camufla como un coche normal. Y el coche más cabezón del mundo, de ahí su coletilla favorita... y punto! No quiero correr y punto! Cuando dice eso ya le puedes decir misa.

Pero aun así es el mejor coche del mundo, y lo de presumido también depende con quien, que las chavalas guapas sí que le gustas, y no veas como presume con ellas, o quien creéis que lo conduce, un tío que le pisa para que corra... pues no, siempre va con una chica muy guapa, ella va donde quiere mientras él la va paseando...

2 comentarios:

  1. me encanta y punto
    gracias

    ResponderEliminar
  2. Alexander Sandrovich30 de octubre de 2009, 18:42

    O coche é precioso, pero a rapaza máis.
    ....punto pelota!!! ;)

    ResponderEliminar